• (Android) Wild Castle TD - Grow Empire kodovi povećavaju zlato

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Wild Castle TD - Grow Empire ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Wild Castle TD - Grow Empire IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodovi povećavaju zlato ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Wild Castle TD - Grow Empire 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Boooooring

    Uživao sam u igri. Nažalost, moram ga ocijeniti s 1 zvjezdicom jer sam potrošio 150 promotivnih kovanica jer je maksimalna granica samo 50. Nije bilo tutoriala ili naznaka za korištenje ovih kovanica u igri. Prilično jadno i iskustvo loma za mene.

    Ova igra je stvarno sranje, igram je skoro pola dana i već sam dostigao razinu 27 i moji heroji su svi izjednačeni, ali odjednom se igra resetirala, ne preporučujem ovu igru jer će vam izgubiti vrijeme, trud i uzbuđenje.

    Učitao sam svoju datoteku na drugi uređaj. Reklo je, parafrazirajući, "pronašli smo drugu datoteku registriranu na ovaj google račun, želite li izbrisati/napustiti lokalnu datoteku (koja je bila potpuno nova na ovom novom uređaju)" Odabrao sam "da" što pretpostavljam znači brisanje spremanja u oblaku i zadržati lokalnu datoteku. Sada je moj napredak potpuno nestao.

    Wild Castle TD - Grow Empire Arkādes spēles xnj

    Nije loše za osnovnu malu igru

    Sviđa mi se koncept, nisam prošao do kraja za potpuno iskustvo, ali ne kao što bi sve druge igre s previše oglasa mogle na kraju dati 5 zvjezdica

    Trebali biste moći imati više od jednog istog tornja. Želim imati 4 električna tornja opremljena na svakom mjestu.

    Zabava dok je trajalo. Igra se pred kraj ponavlja i to je samo grind. Oduvijek sam znao da će se to dogoditi, ali dogodilo se puno prije u usporedbi sa sličnim igrama. Ipak, sjajan ubojica vremena.

    Wild Castle TD - Grow Empire Аркади eyka

    Zanimljiva igra, sviđa mi se način na koji dopušta farmu dok igrate obranu. Preporučuje se.

    U početku je bilo zabavno, ali nakon nekog vremena postaje dosadno i monotono. Ista stvar uvijek iznova. Također, kada nadogradite stvari, zapravo ništa ne primjećujete jer i neprijatelj postaje jači. Ne vidim smisao.

    Ja sam youtuber pa je sve u redu. Ova je igra bila najljepša i nevjerojatna, ali što je još važnije, ima potencijal da poveća užitak igranja u svojim najčišćim oblicima. Volim to!

    Igra je dobra igra, jako mi se sviđa grafika i stil

    Super igra do sada, nadam se da ima još sadržaja ili događaja. Za sada uživam, ali volio bih vidjeti više.

    Jednostavna i zabavna, svi oglasi su neobavezni i ne morate trošiti ako to ne želite. Programeri su napravili odličan posao, više igara bi trebalo biti na ovaj način. Međutim, brzo postaje dosadan.

    Pristojan ubojica vremena, ali brzo dosadi. Dobitna formula je uvijek opremiti Old Tree+War Tent+Alchemist, osim za borbe s šefovima. Tada možete bezumno osvojiti svaki val. Gubi interes nakon što otključate sve heroje. Razine izazova za elementale su previsoke po težini. Mnogi elementi igre besramno su ukradeni iz Clash Royalea ("Uobičajene / Epske / Legendarne škrinje"? Stvarno? Vrlo očito kopiranje i očito hvatanje novca.) Umjetnost je urnebesno loša (osobito skačući šef lubanje).

    Neprestano traženje da gledate videozapise samo da ne dobijete ponuđene nagrade, a povrh toga, to je isti dodatak iznova i iznova. Ubija me! Povrh toga, horde koje se ponavljaju koje ćete jednostavnom izvedbom pobijediti svaki put. Osim toga, ubija vrijeme!

    Ova igra je asowme ova igra je tako super i odlična igra. Ne mogu vidjeti ovu igru igricu kao što je Dadar igre kao što je clash of clans ovo mjesto nije tako najbolje, ali ova igra mi se toliko sviđa i dajem pet zvjezdica za ovaj razlog za ovu igru je viši nivo u vremenu vrijeme vrijeme u vremenu pa ovome dajem 5 zvjezdica2 ovoj igri. I nema sve što ova igra ima svoj kapacitet, a drugi Archer je i moć su toliko najbolji što mogu da sam u etiketi za svoju super tako tako super ne mogu vjerovati da je ova igra toliko dobra

    Zasada je dobro.Neobavezne komercijalne nagrade bolje su od prisilnih interpretacija.

    Lijepa igra zabavna i inovativna! 10+

    Sjajno i zabavno

    Igra je dobra i donekle izaziva ovisnost. Iskustvo nakon toga je pomalo dosadno. Samo nastavite nadograđivati svoje igrače i nastavite se boriti istom vrstom strategije.

    Vrlo dobra igra, laka i zabavna

    Očigledno otimanje dvorca Grow. Svi heroji, predmeti, kule. Sve što su učinili je smolanje igre

    Sjajan TD * Bio je sjajan TD, ali sada se novo ažuriranje, kao što svi govore, čini kao hvatanje novca. Primijetio sam dan kada se to dogodilo, ali sam tražio novac, a ne opremu. Zatim sam otišao u raid i imao samo X puta prije nego što sam morao potrošiti bodove. Molimo programere da je poništite ili nam recite što ste i zašto ugradili u offline igru.

    Previše "neobaveznih" oglasa za moj ukus. Svaka razina dobiva pop-up da biste dobili više zlata.

    Spider Game- Spider Superhero আবহাওয়া kurx

    Čini se da nadogradnje u osnovi ne rade ništa, a napredak je stvarno spor... osim ako ne pronađete grešku s beskonačnim HP-om. Tada možete proći kroz izazove, prikupiti sve predmete, heroje i milijune novčića, napraviti jednu ogromnu nadogradnju odjednom, a onda konačno vidjeti da zapravo, da, nadogradnje zapravo ne čine ništa! Zanimljivija greška je ona u kojoj pad poništi sav vaš napredak. Tako mi je drago što nisam potrošio više od jednog dana ili bilo kakvog novca na mljevenje ovoga

    Osvježavajući pristup žanru, čak i ako to nije ponovno izmišljanje kotača. Mehanika je čista, mljevenje je očekivano ali zadovoljava moj svrbež.

    Dobra igra, ali imam problem da dobijem internetsku vezu u igri za trgovinu,...itd

    dosadno. Nema praznog nakupljanja zlata iz rudarenja, a ja također gubim zlato kada se vratite u igru. 10% je uvijek iznos. Testirao sam ovo na 100K zlata i ponovno se prijavio 6 sati kasnije i moje zlato je palo na 92K!?!? Nisam jedini ovdje koji ga ima

    Duper

    Dobra igra. Igram ovo kad nisam zauzet ili se samo želim opustiti.

    Sviđa mi se igra, ali treba trošak mane za korištenje sposobnosti navedenih ispod lika. Također je potreban trošak nadogradnje navedenih ispod stavki.

    To nije tower defence... Igra bi mogla biti dobra, ali nije ono što ime sugerira. Također je igranje igre čudno. Možete samo skupljati zlato da dobijete više strijelaca i nadogradnje dok ne pobijedite razinu. Dobivanje zlata stalni prihod od zlata uz bilo što. Ne čini se da se temelji na vještini. Više kao igrica u stanju mirovanja. Borbe također, nema puno prostora za različite strategije. Više se radi o dovoljnoj vatrenoj moći.

    Zanimljiva obrana tornja, ali vrlo brzo postaje dosadna i igra se ponavlja. Razmislite o ovoj igri dan ili dva.

    Zabavno, ali ponavljajuće. Glavni nedostatak je što vaši rudnici ne stvaraju zlato kada niste na mreži. NULA, ni 50%

    Wild Castle TD - Grow Empire Arcade qwh

    To je u osnovi Grow Castle, ali iz drugog kuta.

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :