• (iOS) Race.io mod daudz izturības

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Race.io ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Race.io IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod daudz izturības ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Race.io 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Četras zvaigznes tikai joko, es izvēlos piecas, jo pirmo reizi, kad tu to spēlēji, bija ļoti sen, kad es pirmo reizi iznācu, es neko par to nezināju, es mēdzu spēlēt tās misijas, bet kaut kā šai misijai nav, tāpēc tagad es zina visu par spēli, un gandrīz visi ar visaugstākajām automašīnām pat nevar izdarīt šo triku, tāpēc cerams, ka jūs vienkārši piezvanīsit man, tas noderēs jūsu spēlei

    Man patīk šī spēle, jo jūs nesaņemat augstāku līmeni, jūs nopelnāt trofejas, un tas ir vienkāršāks veids, kā to izdarīt. Man patīk šajā spēlē sacīkstes, jo jūs varat veikt daudz lielisku sitienu atpakaļ, jūs varat veikt trakus trikus, un tas man ļoti patīk. par to.

    Jūs zināt, ka jūsu koncepcija ir ļoti laba. Un man ļoti patīk tava spēle. Bet vai jūs zināt, kā es jums piešķiru tikai 2 zvaigznes? Papildinājumu dēļ. par ko, pie velna, tu domā? Vai jūs nevarat noņemt šos papildinājumus? Ja es uzvarēšu, man ir jāredz papildinājums. Ja es zaudēju, man joprojām ir jāredz papildinājums. Kāpēc? Jūs varat izveidot sistēmu, kurā tam, kurš kļūst par pirmo, ir jāredz papildinājums. Jūs zināt, ka katru reizi, kad šie papildinājumi mani sadusmo. Es lūdzu jūs maigi, lūdzu, samaziniet šos garlaicīgos papildinājumus, lūdzu, dieva dēļ.

    Spēle rada atkarību, kad tu laimē, sākumā es nezināju, kā spēlēt spēli, jums ir jānospiež tālrunis, lai automašīna paātrinātu, un jums ir jānospiež tālrunis, lai automašīna apgrieztos.

    Nopietni, puiši... pilsētas, dārza ainavas un mājas ainavas reklāmas ir kā ellē kaitina! Un viņi tiešām šķiet vienīgie! Novērtētu šo spēli ar 5, ja nebūtu nepārtraukti kairinošu reklāmu

    Šī ir jauka spēle, taču, ja mēs atinstalējam šo spēli, mēs vienmēr zaudējam savus datus, tāpēc, lūdzu, izveidojiet labu sistēmu, lai saglabātu mūsu datus automašīnām un monētām

    Es nezinu, kā jums, bet es domāju, ka būtu daudz patīkamāk, ja katru reizi, kad es pabeigšu, nebūtu reklāmas. Izņemot to labo spēli. Un nē, es nenoklikšķināju uz pogas Saņemt 2x atlīdzību.

    spēle pati par sevi ir laba, un to var spēlēt bez maksas, lai gan par reklāmu ir jāmaksā, kā arī to reklamēt. šķiet, ka vairāk laika pavadāt, skatoties reklāmu, nevis spēlējot.

    Diezgan jautri, lai gan nedēļas tops šķiet viltots. es beidzot iekļuvu pirmajā vietā, nekā ienāca nejaušs spēlētājs, kurš nekad nebija iknedēļas topā, un nometa mani otrajā vietā, kad viņš nekad nebija tur iesākumā!!!!

    Локикрафт Аркаде cpzd

    Race.io Đua xe luu

    Tā ir lieliska izklaide, līdz tiek iegūtas 2400 trofejas. šajā brīdī vienmēr ir kāds "spēlētājs" ar smieklīgiem augstākajiem punktiem, kas visus pārējos aizrauj. Man joprojām ir izdevies vākt trofejas, taču es nekad nenotieku šo aptuveno 36 000 trofeju spēlētāju dēļ.

    šī ir tik jauka spēle, bet šajā spēlē man nepatīk sacīkšu ceļa garums, jo tikai 10 sekundes finiša ceļā labāk izmēģini garu ceļu man patīk garš šīs spēles ceļš, citādi tas ir labi

    Laba spēle, nogurdinoša reklāmas un spēles laika attiecība. Šī ir skaista un aizraujoša maza spēle, izņemot dažus ierakstus un dažus dzīvotspējīgākus beigu transportlīdzekļus. Kad esat ieguvis spēles beigu mašīnas un sasniedzis pēdējo arēnu, vairs nav vērts spēlēt, izņemot konkurenci, taču reklāmu garums šajā posmā sabojā jautrību. Sacensības ilgst mazāk nekā minūti, un pēc katras sacīkstes jūs saņemat 30 sekunžu reklāmas... tas ir pārāk daudz.

    Spēle ir forša automašīnu dēļ, taču ir kļūda, kas nav dīvaina vieta, kur jums vajadzētu veikt apgriezienu

    patiešām vienkāršas vadības ierīces un lieliska grafika. un šeit ir padoms, nekad nedariet pārāk daudz flips

    Es lieku tikai divas zvaigznes, jo spēle izmanto internetu, lai darbotos un kad man ir interneta pieslēgums, tad saka, ka nē, un kad es eju uz citu spēli, internets darbosies, tāpēc varbūt spēle nav tik laba, bet tā ir nedaudz laba

    Race.io Preteky frxp

    Tas ir labi, ļoti labi, tas ir jautri, es piešķiršu tai 5 zvaigžņu vērtējumu, jo patiesībā tā ir laba spēle

    Godīgi sakot, tā ir laba spēle, bet iemesls, kāpēc es piešķiru tai 4 zvaigznes, ir pašas spēles dēļ. pirmkārt, automašīnas ir dārgas un jūs saņemat maz naudas. Vai nu padarīt automašīnas lētākas vai iegūt vairāk naudas. otrkārt, ikreiz, kad tu nomirsti, tev ir jānārsto noteiktā kontrolpunktā. tas ir tas, ko spēle darīja, taču tā burtiski aizved jūs atpakaļ pārāk tālu. treškārt, es lielākoties to ienīstu, bet tās kļūdas, kad jūs kļūdāties, tās ir kaitinošas, jo jūs nomirstat, tad atgriezieties pārāk tālu, dodot citiem priekšrocības. ārpus telpas

    Šajā spēlē burtiski tiek ņemta vērā citu mobilo spēļu mehānika, piemēram, kāda cita spēle, izņemot clash royal, izdala kroņus, nevis zvaigznes. Un visi līmeņi ir balstīti uz citu spēli, ko ražo kečups. Pilnīga slinka spēle.

    laba spēle

    Slikta vadība un viegli uzvarējami līmeņi, taču sava veida labi

    Lieliska lietotne spēļu programmu reklāmu skatīšanai viedtālrunī. Kaitinoši ir īsie spēles pārtraukumi, kad jums īsu laiku ir jāvada maza automašīna.

    jautra spēle, bet reklāmas ir garākas nekā spēle. nav mana laika vērts.

    Lūdzu, šīs spēles veidotājs, lūdzu, izlabojiet atpalicību, lai es varētu spēlēt mierīgi, spēle vienmēr saka, ka nav interneta savienojuma, bet man ir pareizs savienojums, kāda veida spēle šī ir, tāpēc novērtēju to ar 3 zvaigznītēm, tā ir gandrīz lieliska, bet man tā ir nedaudz kavēta. Paldies.

    Lieliski, man patīk, ka tā ir tikai spēle, kurā jums ir jāiziet cauri šķēršļiem, un tā nav vienkārša. Man patīk, ka varat strādāt pie savas kartes, un tām ir dažādi atribūti, un jūs varat tos izmantot noteiktā sacensību arēnā. Tas ir ga,e, kurā es ieteicu lejupielādēt planšetdatorā, pirms jums nav Wi-Fi ilgā ceļojumā, patiešām spēle, ko spēlēt.

    Tā rada atkarību. Mēģinot iegūt futurama automašīnu, tas prasīs kādu laiku, bet tas noteikti būs tā vērts

    Man nepatīk interneta savienojuma prasība. Man jau ir 150-210 mbps. bet tomēr mani atlaiž. Lūdzu, strādājiet pie savienojuma. Tas liek spēlei iet uz leju.

    Spēlēt ir jautri, rodas atkarība, par laimestu var maksāt, un tas ir pilns ar reklāmām (tas pat nenorāda, cik maksātu, ja neiegādātos reklāmas). Jauna kļūda arī, ja piezemējies tikai uz priekšējā riteņa, tu sāc braukt ar pilnu gāzi atpakaļgaitā

    Šī spēle bija lieliska, taču tās ir problēmas, kas ir reklāmas un bez rakstura, un tāpat kā spēle ir ļoti laba.

    Ja es sacenšos ar īstiem cilvēkiem, šī būs ļoti jautra spēle. Zināt, vai tas ir viens un tas pats devolopers, bet spēle bumper.io bija patiešām jautra, līdz es uzzināju, ka tā ir pret ai

    Labi, izstrādātāji klausās uzmanīgi! Atgrieziet spēli uz parasto versiju, ar šo spēli man bija daudz labu atmiņu, un jaunais atjauninājums sagrauj jautrību, ja varat, lūdzu, pagrieziet to atpakaļ uz veco atjauninājumu, ja piekrītat, ēdiet to ar 5 zvaigznēm un kopējiet un paldies šim ziņojumam, un, lūdzu, atgriezieties izstrādātājam.

    Mans ekrāns mainās uz reklāmām spēlē.

    Šī ir mana mīļākā spēle, tā neizraisa atkarību, kas ir laba lieta. Es spēlēju šo daudz laika un vēlos lūgt dažus atjauninājumus, paldies.

    Šī lietotne ir ļoti forša, jo tā ir tiešsaistē, un jūs varat nopelnīt monētas un iegūt jaunas automašīnas

    Pirmkārt, tas ir WAYYYY savādāks nekā tas bija iepriekš. ES NOTEIKTI dodu priekšroku citai versijai, nevis šai. Tāda ir mana interpretācija par veidotājiem: "Ak, tauta grib NEspēlēt tiešsaistē ar citiem un darīt to paši?? PAR SLIMI!! Mēs tik un tā darīsim!!!" Nopietni???! Es gaidīju vairāk ikdienas atlīdzības vai kaut ko citu! Vai tas, jūsuprāt, iepriecinās cilvēkus? Likt mums tikt galā ar citiem; un liekot mums sacensties TIKAI TĀPĒC? Vismaz ieliec OPTION, lai ietu tiešsaistē! Nelieciet tikai mūs!!!

    Pilnīgi pilns ar reklāmām, un visur, kur tiek atskaņotas Bigo reklāmas, manā nometnē vienmēr ir slikti rezultāti. Spēle ir patīkama, taču jūs drīz apniksiet no reklāmām.

    Jautri, bet reklāmas pēc katras spēles ir nedaudz par daudz.

    Tā ir laba spēle, bet viena lieta, kas man patika visvairāk, bija tas, ka IR ļoti grūti notīrīt spēli

    Spēle pati par sevi ir lieliska. Tomēr šī spēle ir pilna ar papildinājumiem. Es domāju, ka tas vairāk atgādina, ka esat spiests skatīties papildinājumus nelielai spēlei. Katrs skrējiens ir apmēram 20 sekundes. Pēc katras spēles tiks pievienots, kas ilgst vismaz 30 sekundes. Dažas ir gandrīz 2 minūtes. Jūs NEVARAT tos izlaist. Man šķiet, ka man bija pietiekami daudz pievienot skatīšanās

    Jautra spēle, taču vienumu noņemšana palēnina pārmeklēšanu. Jābūt dzīvotspējīgam kā spēlei, nevis jāmaksā, lai uzvarētu.

    Diezgan šausmīgi Cilvēki, ar kuriem es sacentos, jutās tā, it kā viņi nebūtu cilvēki. Es biju slinks, lai izslēgtu savu wifi un pārbaudītu, bet, ja tie bija īsti, viņi izskrūvēja vieglākos lēcienus, un esmu diezgan pārliecināts, ka tur ir stulbs/garīgi invalīds. Mans mazais brālis varēja spēlēt spēli labāk nekā mani pretinieki.

    tas ir patiešām jautri, un grafika ir lieliska, es noteikti ieteiktu šo lietotni maziem bērniem un bērniem

    ļoti jauka spēle...bet spēlējot pēc katra mača pa vidu parādās reklāmas un tas nerada interesi spēlēt

    Reklāmu pārslodze. Kā jūs prasīsit man uzspēlēt reklāmu, lai dubultotu savu laimestu, lai tikai pēc tam, kad es tik un tā pateikšu nē, iegrūstu reklāmu rīklē. Atkritumi. Neuztraucieties ar šo briesmīgo spēli

    sākumā bija jautri, jo tu esi tikko sācis un nezināji, kā sākt, un viss, ko tu negribēji, bet tad tu saprati, ka visi cilvēki, ar kuriem tu spēlējies, izņemot katru reizi zilā mēness laikā, ir roboti. un ikreiz, kad spēlējaties ar īsto personu, atkal ļoti reti, tajā var būt kāds neatbilstošs nosaukums vai lāsta vārda nosaukums.

    Lieliska spēle, lielisks triks, taču atjauniniet to un padariet to par vairāku spēlētāju spēli, lai cilvēki visā pasaulē varētu sazināties un, ja iespējams, izaicināt, izveidot spēles uzvarētāju sarakstu

    Spēle darbojas bezsaistes režīmā, un es to atinstalēju, jo es saņēmu d SPĒLES VIDUS, lūdzu, izlabojiet, lai mani neiebilstu ne tiešsaistē, ne vienkāršie ieraksti vai pat reklāma gandrīz pēc katras spēles, bet esmu dusmīgs, jo tas ne tikai to darīja, bet, tā kā tas bija pēkšņi, tas bloķēja vadības ierīces, tāpēc es nevarēju

    Šī spēle ir ļoti jautra, bet es domāju, ka ir daudz citu papildinājumu, izņemot to, ka tā ir labi

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :